Wednesday, December 21, 2011

WW - kakak & kembar (4months pics)

Gambar-gambar si kakak Tia Zahraa semasa usia 4 bulan dan gambar-gambar si kembar sekarang nih, jugak berusia 4 bulan.
Sama tak??
(hehe, aku memang takder keje, tetiba rasa rindu kat anak-anak, so dok belek gambar2 dorang kt folder PC opis..hehe..)

Baby carrier yang sama si Aariz pakai masa zaman tia. Ini pun carrier yang di temurunkan oleh kakak aku..hihi..jimat oooo..taknya hbeli dah. Cuma bila kuar twin kena la beli satu lagi..hehe..

Tia Zahraa - suka masukkan jari dalam mulut
Tak tau sape..hehe..tapi dua2 mmg ada habit yang sama..
ni masa tia kat Klinik, g cucuk 4 bulan :)
Hafiy - pertama kali dok dalam ni..

3 idea?!:

syiela said...

sumell je tia nyot2 jari tu :)

FiraHamzah said...

thx sis! :)

Bonda Adam said...

tia mmg la comel dan dah ada tanda2 kecantikan nya..aku suka tang mulut dgn mata dia tu

yg sikembar tu aku tgk cool giler.. macho je muka dioarg.

 
Blog Template by Delicious Design Studio