Monday, August 30, 2010

Cuci photo online sudah sampai!!

Yeahoooo..gambar aku send kat eoe online dah sampai kat opis aku baru nih..excited aku tgk gambar2 yg dah di cuci..kebanyakkannyer gambar Tia la, dari gambar di lahir sampai la 4 bulan.



Bagus la service eoe online nih..aku dah la add jadi member, tapi tak penah lagi guna service mencuci gambar diaorg nih..rasa was2 pada mulanyer..



Then lepas baca blog BabyIbu pasal service eoe nih ok, then aku try la..



Aku sent application last Wednesday, pagi nih dah dapat, cos Jumaat kan cuti. Ok la tuh 3 working days.



Aku cuci 78 keping untuk 5R size, sekeping 50 sen. total aku kena bayar RM39 aje. Takde delivery charge coz above RM35 - FREE postage, pulak tu takder extra service charge macam kedai gambar amik, macam area umah aku nih (Kelana Jaya) RM5 service charge diaorg..buta2 aje kena bayar kan? Baikla aku antar kat eoe nih, bayar duit gambar aje..wiiiiieeeeee..then direct pos kat kite, tanpa kuar duit minyak dan tak penat ulang alik ke kedai gambar. Kalu size 4R, sekeping RM0.30 aje.



Kualiti gambar memuaskan, ada gambar aku amik thru HP, so macam tak berapa sharp, lagi pulak aku buat size 5R kan, pecah skit la but still ok (itupun aku rasa diaorg dah alter kasik cantek!), If amik guna camera, cantekk la..lepas nih aku nak send size 4R plak. Gambar2 Raya nanti confirm aku cuci guna online aje. Best best!!

Bagus kan? Leh arr korang cuba..g ke website EOE nih click here

Alaa, terlupa bawak USB, tak dapat transfer gambar.. lunch kang nak balik umah aku amik USB, then aku letak gambar album aku ek..hehehe..bukti pembelian yang dijamin!



Nota kaki: lepas nih leh arr start proses frame gambar2 & gantung mengantung!yeayy!!


0 idea?!:

 
Blog Template by Delicious Design Studio