Tuesday, August 17, 2010

si kecik yang degil & aktif

si kecik Tia makin ligat. kekadang geram aku dibuatnyer..
dia nak meniarap sentiasa, sampai nak tido pun leh lagi nak meniarap..
tapi bile dah lama2 meniarap, nangis plak..ape kess ntahh.
yang lagi takleh blah, atas bouncer pun nak pusing..sampai nak terjatuh..pastu stuck, menangis pulakk..
genap dia 5 bulan, lain macam plak aktif dia..
nak main memanjang..
lagi satu makin kerap isap jari...pantang takder puting dalam mulut, laju aje jari jemari masuk mulut
kekadang aku rasa comel, kekadang aku rasa macam nak ikat aje tangan dia..hehe..
mane tak nyer, sampai kecut2 jari2 di isapnyer..biler kite tarik keluar cepat2 dia masuk kan jari dia semula..
degil la anak Ummi sorang nih..
elloo worldd, saya dah berjaya meniarap!!yippieee!!
okeyyy, saya tak larat nak angkat kepala..Ummiiii..help meeee!!
Red Team : Abah nih jahat, babap Abah!
Aksi berani si Kecik, meniarap atas Bouncer..adehhh!
Fuhh, penat dah meniarap..nak melentang jap ekk. Ummi dah marah!hekhek..

1 idea?!:

Huda Hassan said...

comelllllllll...dah lame aunty tak jumpe Tia...Bila la Ummi nak bawak Tia jumpa aunty ni...

 
Blog Template by Delicious Design Studio